Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu

Hoi An

Blijf op de hoogte en volg Bianca & Rachel

28 Juni 2015 | Vietnam, Hoi An

Lieve allemaal,

Vandaag hebben we een vrije dag en we slapen uit tot half acht. Daarna gaan we op ons gemak ontbijten. Na het ontbijt lopen we naar het centrum van Hoi An en kopen hier wat kleine souvenirs. Hoi An is een gezellig plek en ondanks dat hier veel toeristen lopen ademt het sfeer en rust uit. We drinken lekker wat en smullen van een truffelgebak. Deze was zo machtig, we kregen hem niet op en hebben tevens onze lunch kunnen overslaan.

De middag doen we het rustig aan. We pakken onze koffer al voor het grootste gedeelten in, brengen even aan het zwembad door en schrijven ons dagverslag.

Morgen vertrekken we en rijden we met de bus naar Ui Nhon. Het word een redelijke lange reisdag met wat stops tussendoor. We worden morgen om half zes gewekt.

Bij alle verslagen staan nu wat foto,s.

Liefs Bianca en Rachel

• 28 Juni 2015 - 16:55

Dimph En Jac:

Wat een mooie foto's weer. Wij misten de kindjes al, maar die staan er inmiddels ook weer op.
    De gebouwen hebben wel veel geleden volgens mij. Als je van jullie andere reizen ziet, die zijn helemaal schoon en schitteren je te gemoed. Maar het blijft mooi om het zo allemaal te zien. En was dat truffelgebakje te veel voor jullie. dat kan toch haast niet Rachel hahahaha

• 28 Juni 2015 - 21:08

Ad:

Mooie foto's hoor en dat truffelgebakje ziet er prima uit, smullen dus. Fijne dagen nog, groetjes uit t zonnige Tilburg

• 29 Juni 2015 - 07:21

Kees En Juanita:

wat een mooie foto,s dames geniet ervan nog maar van wij doen dat hier hier gaat de tempratuur omhoog naar 33 graden doeidoei veel plezier xxxx van ons

• 30 Juni 2015 - 20:07

Mieke:

Een rustdag ook wel eens lekker.
    Leuke foto's allemaal, die geven een goede indruk x

Bianca & Rachel

Na vier mooie landen in Azië bezocht te hebben zullen we ook dit jaar naar Azië gaan. Aan ons Azië lijstje zal toegevoegd worden Vietnam We hebben er ontzettend veel zin in. Onze belevenissen kunnen jullie via deze website volgen. Liefs Bianca & Rachel

Actief sinds 01 Mei 2011