Busreis van Khajuraho naar Varanasi - Reisverslag uit Benares, India van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu Busreis van Khajuraho naar Varanasi - Reisverslag uit Benares, India van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu

Busreis van Khajuraho naar Varanasi

Blijf op de hoogte en volg Bianca & Rachel

23 Juni 2014 | India, Benares

Lieve allemaal,

Gisterenmorgen zijn we al rond zeven uur vertokken. We verlaten Khajuraho op weg naar Varanasi. We hebben rond tien uur een theestop en we krijgen allemaal een banaan en een soort turksbrood mee voor onderweg. Daarna rijden we door een afwisselend landschap verder. Het uitzicht onderweg is erg afwisselend van vlakke stukken tot bergachtige stukken. Ook rijden we door veel verschillende dorpjes heen. We stoppen onderweg nog maar twee keer heel even voor een plaspauze en deze vind plaats in de berm langs de kant en bij een pompstation.

Zo rond half zeven s'avonds komen we aan bij ons hotel.   Het hotel waar we eerst zoude verblijven word het toch niet. Maar het heeft nog een zusterhotel ernaast en daar zullen wij verblijven. Het ziet er prachtig uit. Begin van de reis hebben wij bij onze reisleider kunnen aangeven of we allbei apparte bedden willen hebben of een twee persoonsbed. Wij krijgen in dit hotel een prachtige kamer maar met losse bedden die we ook niet tegen elkaar aan kunnen schuiven. We twijfelen even of we er iets van zullen zeggen maar omdat het voor drie nachten is doen we het toch. En dat is maar goed ook ha ha! Want ipv ons een andere kamer te geven krijgen we een suite. Deze bestaat uit een woongedeelte met zithoek en tv, een eethoek en een koelkast. Dan heb je een ruime badkamer met inloopdouche en dan heb je ook nog het slaapgedeelten met zitje en tv. Daarachter bevind zich de bagagekamer met kast en kluis. Echt een geweldige kamer.   S'avonds eten we ja ja bij de MC. We hebben geprobeerd om foto's te plaatsen bij ons vorige verslag ( ja Ad ook van de erotische tempels) maar dit is niet gelukt. Internet is ook erg traag. We proberen het morgen nog een keer.

Liefs Rachel en Bianca

• 23 Juni 2014 - 21:04

Ad:

Helemaal de wind in de zijlen weer, een heerlijke suite voor de V.I.P.'s, boffers!
    Nederland wederom gewonnen, feestje!
    Geniet ervan!, groetjes Ad en Lies

• 23 Juni 2014 - 21:16

Desiree:

Lieve allebei.
    Dat hebben jullie weer....een suite.toe maar.Heeeerlijk!
    Daar moeten jullie maar eens fijn van genieten.bofferds!
    Vanavond kon ik nog net,bij thuiskomst,t mooiste vd wedstrijd van
    onze oranje jongens zien.de 2 goals! weer gewonnen.jippie!
    Xx uit Budel.

• 23 Juni 2014 - 22:25

Mieke:

Hoi, wel luxe een suite, goed dat je erwat van zei, zie je. En slaapt het bed ook lekker?
    Geniet van alles wat je ziet. Fijne vacantie nog.
    Groetjes Mieke

• 24 Juni 2014 - 16:09

Marika:

Ja , ja een suite nog wel. Het kan niet op. Dadelijk willen jullie niet anders meer.
    Groetjes,