Bestemming bekend - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu Bestemming bekend - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu

Bestemming bekend

Door: Bianca en Rachel

Blijf op de hoogte en volg Bianca & Rachel

16 Maart 2014 | Nederland, Tilburg

Lieve allemaal,

Na twee keer eerder met Fox gereist te hebben hebben we besloten om ook dit jaar weer met Foxreizen op vakantie te gaan. Dit jaar maken we een reis van 20 dagen naar India - Nepal.

Deze rondreis brengt ons onder andere naar Delhi, Jaipur, Agra met de beroemde Taj Mahal, de erotische tempels van Khajuraho en de meest heilige stad van India, waar dagelijks duizende pelgrims komen baden in de rivier de Ganges.

Vanaf Varanasi gaan we de grens over naar Nepal, waar we het natuurpark Chitwan en Pokhara bezoeken. Ook zullen we natuurlijk de Kathmandu bezoeken.

Voor een uitgebreiden beschrijving van ons reisprogramma kunnen jullie terecht op de Foxpagina. Wij hebben er ontzettend veel zin in en de eerste voobereidingen zijn al in gang gezet. Woensdag naar de ggd voor de inenting hepatitus B.

Liefs Bianca en Rachel

• 16 Maart 2014 - 18:15

Ad:

Dat gaat een hele mooie reis worden. De voorpret kan beginnen, heel veel plezier!

• 16 Maart 2014 - 20:26

Danielle Van Tol:

Dat klinkt weer als een prachtige rondreis! Geniet van de voorbereidingen.

• 17 Maart 2014 - 11:37

Ans En Cees De Leeuw:

Hallo Rachel en Bianca, jullie doen maar! We wensen jullie heel veel plezier met de voorbereidingen. Hopelijk voor jullie hebben ze pizza's. Wij hebben besloten om dit jaar maar weer eens naar Kreta te gaan.
    Tot mailens

Bianca & Rachel

Na vier mooie landen in Azië bezocht te hebben zullen we ook dit jaar naar Azië gaan. Aan ons Azië lijstje zal toegevoegd worden Vietnam We hebben er ontzettend veel zin in. Onze belevenissen kunnen jullie via deze website volgen. Liefs Bianca & Rachel

Actief sinds 01 Mei 2011