Home sweet home - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu Home sweet home - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu

Home sweet home

Door: Bianca en Rachel

Blijf op de hoogte en volg Bianca & Rachel

30 Juni 2013 | Thailand, Phuket

Lieve allemaal,

We zijn weer terug van een mooie rondreis door Thailand. We hebben allebei ontzettend genoten van onze vakantie en we hebben ook nu weer vele mooie dingen gezien en beleefd. Zoals het fietsen door Bangkok, de grote goude boedha, de vele tempels, eten op de River Kwai, de mooie witte stranden op de Phi - Phi eiland, de boottochten, de schoolkinderen etc. Wat we gemist hebben in deze reis is het intensief contact met de mensen. De mensen in Thailand zijn erg aardig en beleefd maar het contact wat er was, was vaak kort.

Nu we weer terug zijn in Nederland kunnen we weer gaan nadenken over onze volgende bestemming. En we kunnen terugkijken op een leuke en mooie reis door Thailand. De komende tijd zullen we het druk hebben met foto's uitzoeken en met het bewerken van de video.

We willen iedereen bedanken voor hun leuke reacties op onze reispagina en we zeggen hopelijk tot volgend jaar.

Liefs Rachel en Bianca

• 30 Juni 2013 - 16:27

Ad:

ehh.. tot binnenkort, groetjes Ad en Lies

• 30 Juni 2013 - 18:33

Mieke:

Hoi alle twee

Fijn dat jullie genoten hebben en ook erg veel gezien.
    Inderdaad nog nagenieten en fotos kijken etc.

Veel geluk samen

groetjes Mieke x

• 30 Juni 2013 - 20:24

Desiree:

Lieve allebei. Fijn dat jullie samen zo genoten hebben. Nu nog de pret van
    het terug denken aan alles wat jullie hebben gezien en hebben meegemaakt met
    t bekijken vd foto s. Geniet nog van jullie laatste vakantie dagen.volgens mij wordt t ook nog n beetje
    mooi weer. Tot gauw. Desiree xxx

• 30 Juni 2013 - 21:02

Renske:

WELCOME BACK wat een mooie reis met mooie verhalen :D zo te lezen hebben jullie er van genoten, gelukkig maar.
    geniet nog ff van de laatste vrije vakantie dagen..
    tot snel.. gr Renske

Bianca & Rachel

Na vier mooie landen in Azië bezocht te hebben zullen we ook dit jaar naar Azië gaan. Aan ons Azië lijstje zal toegevoegd worden Vietnam We hebben er ontzettend veel zin in. Onze belevenissen kunnen jullie via deze website volgen. Liefs Bianca & Rachel

Actief sinds 01 Mei 2011