Foto's geplaatst - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu Foto's geplaatst - Reisverslag uit Benoa, Indonesië van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu

Foto's geplaatst

Door: BiancaenRachel

Blijf op de hoogte en volg Bianca & Rachel

19 Juni 2012 | Indonesië, Benoa

Hallo allemaal,

Het plaatsen van foto's lukt hier best goed. Morgen gaan we er mee verder maar voor nu kunnen jullie foto's vinden onder de verslagen: bezoek aan de Borobudur en Verblijf in Jogjakarta.

Veels liefs Rachel en Bianca

• 19 Juni 2012 - 14:58

Ad:

mooie foto's bedankt!

• 19 Juni 2012 - 15:00

Renate:

Mooie foto's hoor dames ;)

• 19 Juni 2012 - 16:35

Marika:

Wat een leuke foto's. Vooral van die kindjes. En dan die dansgroep. In zo'n karretje rond gereden te worden lijkt me ook wel wat.

• 20 Juni 2012 - 16:18

Blanche En Kis:

hey zusjes en tantes ,
    we missen jullie heel erg en foto op zetten van jay lukt bijna niet want jay is bijna nooit thuis behalve slapen.
    zaterdag soumaiya logeren bij bonnie ja en zondag wort ik al weer 32 oud he.

met de kids gaat alles goed, anwar heeft nergens meer last van zijn ongeluk gelukkig ,
    maar ze missen jullie echt heel erg.dikke kus van mij en e kids
    xxx blanche

• 21 Juni 2012 - 09:12

Feia Tabbers:

Hallo Rachel en Bianca,
    Met veel plezier jullie reis verslag gelezen en de prachtige foto's bekeken.
    Wat een indrukken jullie zullen nog veel nagenieten de komende maanden!!

Groetjes Feia

Bianca & Rachel

Na vier mooie landen in Azië bezocht te hebben zullen we ook dit jaar naar Azië gaan. Aan ons Azië lijstje zal toegevoegd worden Vietnam We hebben er ontzettend veel zin in. Onze belevenissen kunnen jullie via deze website volgen. Liefs Bianca & Rachel

Actief sinds 01 Mei 2011