Tussenlanding op Hongkong - Reisverslag uit Peking, China van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu Tussenlanding op Hongkong - Reisverslag uit Peking, China van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu

Tussenlanding op Hongkong

Door: BiancaenRachel

Blijf op de hoogte en volg Bianca & Rachel

05 Juni 2012 | China, Peking

Hoi hoi,

Even snel een kort berichtje van ons vanuit het vliegveld van Hongkong.De vlucht is goed verlopen we hadden alleen een half uur vertraging.Rond tien voor half tien vertrekken we naar Jakarta. Het is hier 5 uur later dan in Nederloand. Zodra we er zijn horen jullie meer van ons.

Liefs Bianca & Rachel

• 05 Juni 2012 - 05:26

Ad:

leuk dat het allemaal naar wens gaat. Geniet ervan, groetjes

• 05 Juni 2012 - 05:50

Renske:

geniet er maar lekker van damens... have fun!!!!

• 05 Juni 2012 - 06:18

Werner:

Jij stuitert waarschijnlijk van de adrenaline en Bianca is doordop? Veel plezier de eerste dag en doe het een beetje rustig aan...

• 05 Juni 2012 - 06:43

Kees En Juanita:

hallo lieverts fijn om te horen dat het goed met jullie gaat hier schijnt de zon nu het is bijna 8:45 een deze dagen gaat de temp hier naar 20 graden we horen het wel gr kees juanita tiffany en de kids

• 05 Juni 2012 - 07:06

Anita :

Hoi ladies,
    Geniet ervan en zet even alle zorgen opzij haha. Oma regelt het hier wel Het vliegtuig vloog dus wel ( vraagt Andre) . We horen het wel

• 05 Juni 2012 - 16:07

Marcia:

spannend, zo ver. Veel plezier.
    Gr Marcia & Ahmed

• 06 Juni 2012 - 13:44

Renate:

Nog een hele fijne reis verder naar jakarta hele fijne vakantie saampjes en heel veel plezier in indonesië xxx

Bianca & Rachel

Na vier mooie landen in Azië bezocht te hebben zullen we ook dit jaar naar Azië gaan. Aan ons Azië lijstje zal toegevoegd worden Vietnam We hebben er ontzettend veel zin in. Onze belevenissen kunnen jullie via deze website volgen. Liefs Bianca & Rachel

Actief sinds 01 Mei 2011