Bijna is het zover! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu Bijna is het zover! - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Bianca & Rachel - WaarBenJij.nu

Bijna is het zover!

Door: BiancaenRachel

Blijf op de hoogte en volg Bianca & Rachel

01 Juni 2012 | Nederland, Tilburg

De laatste inkopen voor de vakantie zijn gedaan en ook onze koffers zijn op een paar kleine dingen na ingepakt. Wij zijn er klaar voor en we hebben er ontzettend veel zin in. Onze
e-tickets, hotellijst en deelnemerslijst zijn ook binnen.

Onze groep bestaat met ons erbij uit zo’n 20 personen. Waarvan 13 personen in de leeftijdscategorie vallen van 56+. In de leeftijdscategorie van 44 tot en met 55 jaar zijn er 5 personen die mee gaan en dan sluiten wij de groep als jongste deelnemers. Maar goed leeftijd zegt niks en wij gaan gewoon lekker ons eigen gang.

Zo willen wij als we in Bandung zijn een keer met z’n 2e er zelf op uit om een bezoek te brengen aan Tjimahi, de geboorteplaats van de mama van Bianca.

Ook zijn we van plan wanneer we in Bali zijn om niet alleen van het strand te genieten maar ook nog twee excursies te doen namelijk:
* Een bezoek aan het Apenwoud en Tanah Lot. We maken dan een tour naar de eeuwenoude tempel van Mengi, gebouwd in het jaar 1634 een van de mooiste tempels van Bali.Daarna gaan we naar het Apenwoud Alas Kedaton en tegen de namiddag bezoeken we de spectaculaire zeetempel van Tanah Lot, die droogvalt bij eb. Hier maken we de zonsondergang mee.
* En we brengen een bezoek aan het Olifanten safaripark. Na een rit van circa 1,5 uur komen we aan in het jungledorpje 'Taro' waar in 2000 een bijzonder olifantenpark is geopend. Hier kunnen we vrij wandelen en een tocht maken op de rug van een olifant. We sluiten deze excursie af met een lunch.

Belangrijk voor ons is om onze 6 schatten (Naomi, Jay, Anwar, Soumaiya, Bart en Daan)gedag te zeggen voor de vakantie. Wij gaan jullie missen en doen onze best om voor jullie een kleinigheidje mee terug te nemen uit Indonesië.

Rest ons nu alleen nog om iedereen die wij niet meer zien een fijne vakantie toe te wensen. Onze belevenissen zullen wij proberen zo goed mogelijk vast te leggen via foto’s, video en via deze webpagina.

Liefs xxx Bianca en Rachel

• 01 Juni 2012 - 18:19

Supriya:

Hee Rachel en Bianca!
    Klaar voor de reis, spannend zeg! Ben erg benieuwd naar jullie belevenissen in Bali en Jakarta. Heel veel plezier en geniet ervan! Dat hebben jullie beiden wel verdiend.
    Xxx

• 02 Juni 2012 - 12:21

Nathalie:

spannend! nog 2 nachtjes slapen haha.
    Nogmaals(voor de 4e keer ofzo haha) een heeele fijne vakaaantie en geniet ervan! xxx

• 02 Juni 2012 - 21:04

Mieke:

Eenhele fijne reis en een fijne vacantie.
    Geniet er lekker van.
    Denk aan jullie x x